fbpx
loader image

CUSTOMER EXPERIENCE MARKETING

Dostarczamy doświadczenia których oczekują konsumenci. Już w chwili sprzedaży produktu bądź usługi rozpoczyna się kolejny proces sprzedaży – sposób obsługi, pakowania produktów a nawet takie detale jak treść wiadomości mailowej informującej o złożeniu zamówienia ma wpływ na sposób zapamiętania marki przez Klienta. Optymalizujemy wszystkie procesy związane z obsługą klienta oraz brandingiem aby sprzedaż była perfekcyjna od początku aż do do samego końca.

Gruntowna analiza.

Aby określić jakie działania należy podjąć w celu optymalizacji procesu obsługi klienta niezbędne jest określenie słabych oraz mocnych stron obecnie panujących standardów. Przeprowadzamy gruntowne audyty oraz badania które pozwalają nam zaproponować jak najlepsze rozwiązania dla naszego Klienta.

Wszystko w jednym miejscu.

Dzięki szerokiemu zapleczu specjalistów jesteśmy w stanie dostarczyć każde możliwe rozwiązanie. Począwszy od zaprojektowania nowych standardów obsługi klienta a skończywszy na zaprojektowaniu pudełka w którym produkt trafia do odbiorcy.

Dbałość o każdy detal.

W przypadku rozwiązań z zakresu CX każdy detal ma znaczenie - wiemy o tym doskonale. Dlatego za każdym razem dążymy do perfekcji poprzez przywiązanie do szczegółu i nie pozostawianie niczego przypadkowi.

NASZE KOMPETENCJE:

AUDYTY  |  CUSTOMER EXPERIENCE  |  ŚCIEŻKI ZAKUPOWE  |  PROJEKTOWANIE OPAKOWAŃ  |  INBOUND MARKETING

ZAUFALI NAM: